Instruktörskurs i eftermiddag

God morgon på er! :)

Slutade jobbet 02.30 inatt, precis som jag misstänkte. Sov till 11.40 då väckarklockan ringde, kan inte sova bort mer än halva dagen! Om 1 timme ska jag dra mig till stallet för instruktörskurs på ridskolan. Tycker det är jättebra att ridskolan anordnar det med jämna mellanrum. Då har vi instruktörer chansen att prata, diskutera och ge varandra inspiration och idéer till våra egna lektioner. Vi kommer starta med ett teoripass för att sedan rida lektion. Vad jag har hört så kommer vi tydligen rida 2 hästar var för att kunna jämföra olika hästar med varandra och även få möjlighet att känna på fler än en. Det är i princip bara jag och en till som även rider lektion så vi vet ju de flesta hästar är att rida så det ska bli spännande att se vilka man får idag :) Kursen kommer att avslutas med middag på matcompaniet, inte illa va? ;) Utvärdering om det hela kommer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback