I won't stop you

Lång arbetsdag idag, 9,5h fick jag ihop när jag drog vidare mot gymmet! Känner mig riktigt bra som pallar såna arbetsdagar för att sedan spendera tid med att pumpa kroppen. 4km powerwalk på bandet blev det, så otroligt skönt efteråt! Imorgon blir det dock andra planer; lika lång arbetsdag troligen men inget gym. Det hinns inte med då jag har dressyrträning för Camilla kl. 15.00. Är grymt taggad, var 3veckor sedan nu, alldeles för lång tid! Hoppas på något utmanande, för att pressa gränserna och se vad vi klarar av. Ridning räknas ju också som ett träningspass ;)

Kvällen bjuder på att plocka ihop en snygg outfit till morgondagens träning, jobb med ekonomin och allmänt slappande. Självklart blir det bloggande också! Hoppas ekonomin går fort så att jag kan ägna mer tid till de andra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback