Big bang BOOM

Har precis ätit kvällsfika och sitter nu och ser på The Big Bang Theori. Arbetsveckan är tuffare än vanligt, samma sak med stallet. Förstår inte mina läsare vad jag menar så läs på ÖORs hemsida i ridskolebloggen så förstår ni nog. Det händer så mycket så man blir alldeles yr i skallen och vet inte vad man ska göra för att hjälpa till. För att göra nånting bakade jag en chokladkaka igårkväll och tog med till stallet. Fullt med leenden och uppskattande ord, tror att jag förgyllde dagen där en smula :)
Som sagt, det är mycket nu. Förhoppningsvis har jag tid och ork att skriva om barngruppen imorgonkväll. Sköt er snyggt och stressa inte i onödan. God natt.

Kommentarer
Postat av: ulrika

ja den där kakan har jag hört talas om men den försvann nog snabbt... enligt I så var H väldigt sugen på sista biten :)

2012-02-23 @ 20:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback