120207 Dressyrträning Lucifer

Gårdagens dressyrträning kändes så in i norden bra! Åh, underbara ponny. Jag har sagt det förut och jag säger det igen; han slutar aldrig överraska mig. I veckan har han fått en ny sadel och det märks! Jag tyckte att han rörde sig mycket förut och hade svårt att sitta på honom men nu.. Ojoj, känns som att sitta på en stor tickande bomb till stor häst. Han är otrolig.

Ser ni högergalopp? Ser ni galoppfattningen där? Mellantraven, ser ni hur jävulskt fin han är? Schwung-delen, ser ni bakbensaktiviteten? Han får mig att tappa andan.

Ni ser även på filmen att jag vissa stunder har svårt att sitta på honom och kommer inte riktigt till den ridning han behöver och det blir lite hackigt. Men överlag; wow. Vilken kapacitet han gömmer där inne. :O

Konstruktiv kritik är välkommet. Dock vet jag redan att innerhanden rör sig lite väl mycket ibland och att blicken borde vara uppåt och inte neråt. Haha! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

helvete vad fin han ser ut :) När har du tänkt köpa honom då ;) ;) hehe

2012-02-09 @ 16:42:28
URL: http://bippan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback