Tanken kring bloggen

 
Först och främst kommer bloggen självklart handla om min och Lucifers resa tillsammans; träning och tävling, motgångar och framgångar, mysstunder och avkastningar. Hur utvecklas han? Hur lägger jag upp träningen för att nå de mål jag har? Mål för varje månad kommer att skrivas ut för att jag ska ha något att jobba för och för att peppa mig själv till att lyckas! Han kommer att byggas upp från grunden med mycket styrka och kondition blandat med rodeo på uteritter till dressyrträning för Camilla.
 
Självklart blir det en hel del om Rolo också, hur hon utvecklas och blir till drömponnyn som jag vet att hon kan bli! Massa smått och gott från vardagen kommer också. Så småningom ska man kunna läsa om mig och hästarna (därav bilderna i vänsterspalten) lite mer personligt för att "lära känna" oss bättre och massa annat. Hoppas nu att motivationen håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback