Lite fränt sprattel med frambenet

Snart dags för genrep inför Luciashowen, jag har ansvar för musiken i år. Känns som att det kan vara min grej att sitta och mixtra, fixa och ha mig ;) Plus att man får sitta uppe i värmen, haha! Man är ju inte dum när man väljer vad man ska hjälpa till med!
 
Lusen hälsar att han håller på att krypa ur skinnet och tycker att jag är tråkigast i världen. Trots att han går fram och tillbaka i spiltan, kastar med huvudet och slänger lite fränt med frambenet så verkar jag väldigt trögtänkt. Till hans besvikelse blir det bara skritt fram till måndag, sedan kan vi förhoppningsvis börja lägga in lite trav också! Camilla kör på långsam igångsättning då det inte är någon brådska att få in han på lektion då han har gått sin sista för livet! Gruvar mig lite för måndagen... Tugga grus eller hamna på läktaren? Det är inte om jag flyger av, utan var jag kommer landa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback