Julhälsning från Buffalo Mulle

God jul alla där ute!
 
Har haft en riktigt chill julafton! Har blivit ompysslad som en prins på morgonen, fick motionera och jobba på styrkan i bakdelen (har hört att stona gillar valacker med muskler där bak så man måste ju börja ordna till det efter semestern och speciellt efter julen!). Efteråt tyckte tydligen pygmén att det var dags för årliga julfotograferingen. Förra året var det stora fuxmärren som jag skull trängas med men eftersom hon har åkt iväg på rehabresa så fick jag trängas med den nya lilla primadonnan. Försökte skrämma iväg henne så att jag själv skulle få stå i rampljuset men det fungerade inte. Pygmén var tjurig... Kan väl säga att jag var snyggast i alla fall. 
 
Sedan till det bästa; jag fick äntligen den efterlängtade julklappen!! Massa god frukt och annat gott som jag fick mumsa på. Det måste vara det absolut bästa med julen, allt underbart godis. Nu ska jag fortsätta chilla med de andra i VIP-stallet, skicka iväg slaven Hugo med julhälsningar till mina polare i andra stallet och fortsätta äta middag.
 
Ha en fortsatt trevlig jul! /Buffalo, den snygge, Mulle

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad har du för kamera ? :)

Svar: En Canon 7D :)
Pernilla Larsson

2012-12-24 @ 22:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback