Jul, jul, var är du julefrid?

 
Ååh, underbara sovmorgon! Klev inte upp förrän strax efter 10 då jag var tvungen för att hinna. Åkte ut till ridskolan vid 11, fotade Borg och Akillez. Av vad jag såg i kameran så är jag riktigt förväntansfull över att se resultatet i datorn! Bilder kommer kanske upp här ikväll.
 
Resten av dagen har spenderats på stan med bästa Emma för julklappsbyte och shopping. I februari drar vi ner till Sundsvall för att spåra loss totalt till Stiftelsen! Utan tvekan det bästa svenska band som går att lyssna på just nu. Deras album går i princip på repeat varje dag hos mig. Ååh, längtar! 
 
Kvällen spenderas med ännu en bästa vän, middag hos föräldrarna och sedan tänker jag nog åka hem och dega i soffan lite och ladda upp inför ett tufft arbetspass imorgon. Ska även hinna med att rida två ponnyer också. Heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback