Dressyr på mellanstor vit

 
Sitter och myser i soffan med glöggkoppen bredvid mig. Årets godaste; utan tvekan hjortronglöggen från Dufvenskrooks! Koka glöggen i 5-10min så försvinner alkoholen :)
 
Det blev Bomerang för mig ikväll, kände redan innan att jag hade fel inställning men gjorde inget åt det. Trodde att jag skulle behöva vara stentuff med honom efter att ha sett han på lektion. Ett misstag som jag inte gör om. "Gör om, gör rätt" och oj så rätt det blev! Sitt och vänta ut honom så förstår han precis vad han ska göra och blir en positiv och arbetsvillig ponny. Hur enkelt som helst med skolorna, travökningar och övergångar. Känns riktigt bra inför helgens Gunillaträningar, för det blir Bomerang som får ersätta lilla svartvit denna helg! :)

Kommentarer
Postat av: Julia

åh va kul,fina pojken! när tränar du,jag måste komma o kolla! :)

Svar: Tror det är 20.30 lördag och 08.00 söndag :)
Pernilla Larsson

2012-12-07 @ 06:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback