Känns bra inför tränings och tävlingsåret 2013

Klubbdressyr 120520, här i förvänd galopp. Foto: Rebecka Borg
 
I förrgår hade vi i T-sek medlemsmöte där vi diskuterade träning och tävling inför 2013. Det känns som att medlemmerna är mer beredda att jobba för den biten i klubben nu än tidigare och det känns jättekul! Vi har ansökt om 2 tävlingar mer inför nästa år än tidigare och bara det känns awesome! Har själv tagit på mig 2 tävlingar som tävlingsledare så jag är grymt taggad inför 2013! Förhoppningsvis har jag någon häst att starta på våra stora dressyrtävlingar nästa år så att även jag kan vara med! Vi har ansökt om en lok/reg ponnydressyr i mars, en lok/reg hästhoppning i maj, hästivalen i augusti (som i år) och våra stora dressyrtävlingar i augusti (som vi alltid har samma vecka varje år, ett vinnande koncept helt enkelt!). Håll tummarna nu för att allt går igenom! :D

Kommentarer
Postat av: Sussi

*Harkel* Jag tror du glömde två tävlingar...

Svar: JA, jag vet..... :P
Pernilla Larsson

2012-08-29 @ 09:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback