Gobitar från gårdagen hittade

 
Har tänkt på gårdagens ridpass hela dagen och faktiskt kunnat plockat ut några delar som var bra. I vänstervarvet chockade han mig och var mjuk och smidig när han annars har det som sitt svåra varv. Galoppen var han också ovanligt trevlig i vissa stunder men orkade som sagt inte hålla formen och kroppskontrollen längre stunder. Han överraskade mig en gång till genom att göra något glädjeskutt/försök till bocksprång mitt i alltihop och gjorde några försök till att dra iväg. Haha, sötnosen!  Det bästa från gårdagen var ändå mysstunden innan passet och det vi fick efteråt, han gör det så enkelt att få allt att kännas så rätt! <3
 
Idag kommer jag sänka kraven totalt och endast rida lätt/stå upp i lätt sits och bara låta han komma igång genom hela kroppen och känna att han får hitta formen utefter dagsformen, styrkan och motivationen. Vet en viss coach som blir lite gladare nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback