Funderingar kring vad som är tillåtet eller inte i dagens samhälle

Då jag för det mesta går runt ensam med skurkäppen på jobbet så har jag en hel del tid att fundera över saker och ting. Här kommer lite funderingar och lösningar på de problem jag har stött på;
  • Människor med mens ska stanna hemma, helst 1 dag eller 2 när den har upphört också för att vara på säkra sidan. Tror inte att någon tycker det är mysigt att besöka toaletten med en använd binda/tampong/blöja liggandes nedanför fötterna på en. Varken de som är toanödiga eller de som nödvändigt ska städa toaletten.

  • Mänskligheten har tydligen ett till problem gällande offentliga toaletter; nämligen att spola. Varför? Inte vet jag. För att dom inte lärt sig det under uppväxten? Knappast. För att människor av naturen är lata? Troligtvis. Så för att råda bot på att slippa besöka en toa med en massa äckel kvar från en okänd människa vill jag införa ett "offentlig-toalett-körkort". I kursen ska det ingå att kunna spola ska sitta i ryggmärgen, papper ska kastas I papperskorgen, INTE bredvid etc. Det blir så mycket bättre för oss alla.

  • Hockeyhunkar, hockeyhunkar och hockeyhunkar. Ni anar inte vilka olyckor ni kan ställa till med. För att undvika arbetsskador som t.ex. snubbla över sina egna fötter, gå in i en dörr eller varför inte bara skämma ut sig totalt för ett av landets elitserielag genom att råstira flera långa sekunder utan att märka att dom stirrar skeptiskt tillbaka. Härmed fastställer jag att hockeyhunkar ska spärras in under pågående träning för allmänhetens skull. 
Nu känner jag att jag kan andas ut litegrann. Dagens i-landsproblem känns lösta!

Kommentarer
Postat av: ebba

ok, alltså min pappa?? Min pappa är Fredrik Warg!!

Svar: Haha, njaa.. Snarare dom som är närmare min ålder ;)
Pernilla Larsson

2012-08-08 @ 20:42:43
Postat av: ebba

Min pappa är 32

2012-08-12 @ 22:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback