Oj så roligt det är med lektioner!

Lektionerna idag gick riktigt riktigt bra! :D Oj vilka roliga ridgrupper det finns på lördagar! Först en barngrupp som nyss börjat galoppera, sedan en vuxengrupp dressyr, steg 1 grupp vuxna och därefter den andra ponnytävlingsgruppen som ÖOR har. Jag njöt varje sekund jag stod där i ridhuset, oj så roligt det var! Extra roligt blir det när man får beröm av elever och föräldrar om sin egen ridundervisning, det tackar jag för och det sporrar mig att bli en ännu bättre instruktör!

Nu ska jag trycka i mig lite socker för att sedan ladda om inför jobbet på Brux ikväll, 16.30 kör jag igång och lär ligga i min egen säng 02.30-03.00 någon gång. Tänk på mig ikväll är ni snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback