Mardrömsdagen närmar sig

Lång kväll igår, vikarierade som sagt för Helen. Tycker att det gick bra med alla grupperna! Dock lite svårt i början med första gruppen då ponnyerna tyckte det var lajbans att vara ute på stora plan men efter ett x-antal bocksprång från hälften så gick det riktigt bra :)

Imorgon kör årets mardrömsdag igång; jobb på ridskolan 08.00-14.00 och därefter jobb på Brux 16.30-02.30 ungefär. Det betyder att jag kommer endast vara ledig 2,5h under de 19,5h jag är vaken. Stört! Kul liv jag har men det blir härligt klirr i plånboken. Kommer vara totalt slutkörd på söndagen, men inte blir jag ledig då icke. Då ska jag hjälpa till på körtävlingen som ÖOR har och därefter om vädret är bra så blir det fotografering :)

Nej, ikväll blir det mys i soffan. Nya numret av hästmagazinet, choklad, chips, god dricka och tv-tittande. Det blir bra uppladdning det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback