Fotograferas med din bästa vän

Ett tips till er alla där ute som har en bästa vän som ni älskar över allt annat; be någon fotografera er. Det spelar ingen roll om det är en förälder, kompis eller en arbetande fotograf som gör det. Bara se till att få det gjort. Kort skapar så många minnen och får en att bevara alla underbara minnen i klara bilder som inte suddas ut med tiden. För mig har det varit otroligt viktigt och det har betytt jättemycket när någon ställer upp och fotar/filmar mig och hästarna. Jag vill ha något kvar att titta tillbaka på om några år. Något att minnas och le åt.

I år har jag fått äran att ha 6 fotograferingar hittills. Jag blir så otroligt glad när människor frågar mig om jag kan fotografera. Att dom väljer mig att föreviga minnen och fånga just de ögonblicksbilderna är stort för mig. De jag har fotat har själva sagt att dom varit jättenöjda med bilderna och jag hoppas verkligen att dom talar sanning. För mig är det en passion att få fotografera och jag hoppas att jag lägger in den passionen i bilderna också.

Till det jag vill få ut av denna text; fotografera er med er bästa vän. Ett ridpass, en träning, en mystur, en tävling eller vad som helst! Få det gjort och spara bilderna. Det är något som kommer att betyda så otroligt mycket när dagen kommer då bästa vännen inte finns längre.


Kommentarer
Postat av: Maria J

Hej! Så sant!! Är så himla glad över bilderna du tog på Lillan, dom är värda guld idag! Verkligen! :)

2012-04-04 @ 08:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback