Film från Gunillaträningen



Dressyrträning för Gunilla Pettersson idag! I framridningen kändes Donna ovanligt mjuk, samarbetsvillig och positiv, ovanlig känsla då hon brukar ta alla tillfällen till att komma undan. Mjuk fina övergångar med tryck i bakkärran redan från start. Duktiga Donna.

Under träningen var största målet att plocka upp Donna i formen, få igång bakkärran och hitta en bra takt, tempo och rytm. Vi lyckades och det kändes riktigt bra vissa ggr. Tråkigt nog tycker jag att känslan var bättre än hur det såg ut men det är väl det som är viktigt. Dock vissa snuttar så ser det likadant ut som det kändes, tur är väl det. Har lite att träna på, får föra det vidare till Helen så vi båda kan fokusera på det på träning. Idag var det roligt att rida och jag är så glad att den känslan kom. Finfina Donna.

Kommentarer
Postat av: ulrika vestin

med mitt otränade öga så tycker jag att hon såg väldigt mjuk och fin ut..

sen såg hon oxå ut att tycka det var roligt tycker jag....

2012-04-15 @ 20:43:37
Postat av: Johanna

Nämen, rider du för Gunilla? Är min gamla tränare de.. Rider inte för henne längre, men gjorde det med Ella & Armona :)

2012-04-16 @ 10:44:05
URL: http://jgrundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback