Bildbomd systrarna Nordin

Här kommer fler bilder från gårdagens fotografering med systrarna Nordin :) Blir så otroligt inspirerad, motiverad och fascinerad varje gång jag ser dessa två rida. För mig har dom alltid varit 2 förebilder och på en helt egen nivå vad gäller hästar och ridning. Att också få vara vän med dom är något jag är otroligt glad för! Så mycket hästrelaterade frågor som man har ställt, så mycket frågor om ridning man har funderat över och som man alltid har vänt sig till dom med och fått vettiga svar på!

Att ha en förebild att kunna diskutera saker med och fråga om det man inte är 100% säker på har alltid varit självklart för mig sedan jag började rida för 11 år sedan!


Kommentarer
Postat av: Maria Nordin

Var bra korten blev :)

2012-04-01 @ 15:27:29
URL: http://mightyboucer.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh vilka fina bilder, och vilka fina ord :D

Ska hämta skivan när jag tar in knuttarna ikväll :)

2012-04-01 @ 16:34:45
URL: http://mightybouncer.blogg.se/
Postat av: Karro

Jättefina bilder på duktiga tjejer!

2012-04-01 @ 23:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback