Nolaskogscupen

Dressyr LA:1

På framridningen kändes hon kalasfin vissa stunder och andra stunder var det lite halvsådär. Kändes inte riktigt som att jag fick igenom lösgjordheten och det var lite väl mycket av och på. Men jag had en bra känsla när jag gick in på banan. Gjorde mycket ökningar och övergångar i collecting ring innan så att hon var på G.

Inne på banan red jag riktigt bra! Tidigare har jag inte kunnat koncentrera mig på ridningen utan mest på programmet och varit stressad. I och med att jag koncentrerade mig på ridningen så gick Donna riktigt bra och var superfin! Hade en riktigt bra känsla genom hela med små missar; Donna tappar fokus på mig i travprogrammet och bryter av till skritt något steg, första skänkelvikningen, andra travvolten och galoppvolten i vänster varv.



Hoppning 80cm

Superfin och pigg på framridningen! Svarade för minsta hjälp och jobbade på riktigt bra. Framhoppning gick väl sådär.. Haha. Hon dog av totalt men piggnade på lite i alla fall på räcket och sedan på oxern var vi båda i obalans och tog ner hela och hamnade mitt i själva. Andra gången kom vi över utan problem och då bjöd hon själv också!

Inne på banan var hon kalasfin! Ryttarmiss med vägen mot 3:an och 5:an, annars är jag supernöjd! :)

Hahahaha, märks det när Donna vet att omhoppningen börjar? ;)

Kommentarer
Postat av: vicky ♥

Ni är så duktiga! :)

2011-09-05 @ 14:56:22
URL: http://vwestin.blogg.se/
Postat av: Alva

super fina ! :)

2011-09-05 @ 17:10:22
URL: http://alvaaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback