Lektion x3

Ida ringde mig i söndags och frågade om jag kunde ta hennes lektioner ikväll och självklart tackar jag ja om jag inte har annat som kommer ivägen! För mig är det som en betalande utbildning; jag får lön för att utveckla mig själv som instruktör och anta nya utmaningar i.o.m. nya elever. Vissa har jag haft tidigare, andra inte. De jag har haft förut har utvecklats ännu mer sedan sist och fått nya saker som de behöver hjälp med. Att hitta lösningar och få bukt med problem ser jag som en spännande utmaning och än om jag lyckas eller inte så har jag lärt mig något på vägen.

Att få hålla i lektioner och lära ut i den sport som man älskar och brinner för är oslagbart!

Finns det fler instruktörer där ute som tycker att varje lektion är en möjlighet till utveckling och inspiration?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback