Snart dags att sova

Har krypit ner under täcket, satt på musik och slappnar av. Kvällen blev riktigt mysig, tycker det är så kul att ungdomarna vill tillbringa helgkvällarna i stallet tillsammans med de andra. Det spelar ingen roll om vi ser på film, har kurs eller åker till Sundsvall. Det är mer eller mindre samma antal deltagare på allt. Jag blir lycklig enda in i själen av att veta att jag kan göra något för ungdomarna i stallet genom att göra något så enkelt. Jag ser att dom uppskattar det, att dom mår bra av aktiviteterna och att sammanhållningen blir starkare. Att det inte finns fler som vill arbeta på samma sätt förstår jag inte; det ger så mycket tillbaka av att se ungdomarnas leenden! :)

Tack till Annie som hjälpte till ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback