Möten x2

Har haft 2st möten idag. Det första var med Annie och vi pratade om ryttargalan som vi kommer att anordna i slutet av året/början av nästa. Datum är inte bestämt än men förhoppningsvis är det klart inom några få dagar. Det kommer att bli god mat, underhållning, utmärkelser ska delas ut och en hel del skratt och glada miner! :) Jag kommer att berätta mer sedan när allt är bestämt! Och jag som inte skulle ta på mig något mer...

Andra mötet var med U-sek. Mycket fokus på Halloween som är nu på lördag. Har ni inte anmält er än så har ni till på torsdag på er att göra det! Det kommer bli grymt roligt och jag hoppas att alla kommer att ha kul också! Spökslinga, middag, spökhistoria, skräckfilm bl.a. Drygt att man sitter och skriver högskoleprov samma dag 08.00-17.00 typ. Kul liv.

Imorgon ska jag träffa Annie igen för mer planering! Snart dags att sova, som vanligt står väckaren på 04.15 så all sömn som går att få behövs. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback