Lektioner för fulla muggar

Som sagt så fick jag hoppa in och hålla i 3 lektioner igårkväll :)

Säger som jag brukar; alltid nyttigt att hålla i andras lektioner! Speciellt de som man har haft tidigare. Förhoppningsvis så har både elever och jag utvecklats så att samspelet mellan oss blir bättre och bättre för varje gång. Gårdagens lektioner måste jag nog säga kändes bäst av alla ggr som jag har haft tisdagsgrupperna! Jag hoppas att dom fick ut något av lektionen och kände att jag kunde ge rätt hjälp vid rätt tillfälle. Är det någon av er där ute som red för mig igår får ni gärna lämna en kommentar om hur ni uppfattade lektionen :)

Dags att ladda för kvällens arbetspass! Min egna barngrupp och gruppen före :) Sitsträning och hoppning på schemat och jag tror att kvällens övning kommer bli riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback