Helhelg med borg!

Har spenderat hela helgen med Borg som har bott här de senaste dagarna. I fredags red vi först ut med tävlingsgruppen, sedan hem till mig för middag och sedan Idol. Efter det var vi båda så trötta (Borg sov i soffan..) så vi gick och la oss strax efter 23.00.

Lördagen spenderade jag eftermiddagen i stallet. Först bar vi in dressyrstaketet, därefter var det Självförtroendekursen med HFA (mer om den i annat inlägg). På kvällen åt vi god middag, såg på "The fabulous life of Ana Gina" och somnade sedan 15min in i Ice Age.

Idag var det slappardag hela dagen lång. Vi sov tills vi vaknade, åt frukost, såg de sista avsnitten med Ana Gina och sedan såg vi klart Ice Age och fortsatte sedan med Ice Age 2. Jag körde hem Borg och for vidare till stallet. Där klippte jag och Sandra ångvältarna, haha! Det blev faktiskt riktigt bra och det känns så bra att dom slipper svettas så otroligt mycket i fortsättningen på lektionerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback