Förmiddag med lektioner

Fick turen att få ha fler ridlektioner den här veckan! Idag har jag haft 2st ponnylektioner som rider på steg 1 och en hästgrupp som är nyb. 2. För min del så ger det mig alltid några kunskaper rikare att ha andra lektioner, man lär sig alltid något nytt varje gång! :)
Ponnygrupperna skulle fortsätta jobba med framdelsvändningar och hästgruppen jobbade med att trava de olika ridvägarna. Vet ni hur mycket jag längtar till att få ta min grupp en nivå högre? Att få börja gå igenom ställning på böjt spår, framsdelsvändningar, skänkelvikningar etc.. Nu är det inte längre kvar!

Underbart väder var det på förmiddagen så jag höll lektionerna utomhus. Bäst att passa på att vara ute innan det blir mörkt, kallt och ruggigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback