Dagens motion avklarad

Var ute i ca 30-40min och det känns bara bättre och bättre för varje gång! :) Dock så känner jag av att kroppen börjar bli trött då tempot trappas ner och håller inte samma hastighet som förra veckan. Så imorgon tar jag en lugn och mysig promenad med Annie runt hörnsjön istället och hoppas att kroppen snart är tillbaka på topp!

Så nu behöver jag inte ha dåligt samvete resten av dagen utan kommer att sitta bänkad framför TV:n/datorn tillsammans med 2 and a half men och Vänner. Kanske en chokladbit gör mig sällskap också. Najs!

Kommentarer
Postat av: Karin

sv: ....jag kommer aldrig förlåta dig för den kommentaren - det förstår du va?

2011-10-23 @ 16:34:51
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback