7 oktober - uteritt Lucifer

I fredags red vi i tävlingsgruppen ut, vilket jag tror var bra för både häst och ryttare. Då vi brukar släppa hästarna när vi rider ut kände jag att jag inte ville rida Donna då hon blir otroligt stark och jag tappar kontrollen. Det blir inte roligt för någon av oss så jag bad om att få ta Lusen istället vilket gick bra. :)

Mysig uteritt med piggelin till ponny, race genom skogen med glädjerus och bus på hoppstigen. Dessa stunder påminner mig om varför jag håller på med hästar!

En blick och plötsligt ser jag allt så klart.
Foto: Rebecka Borg

Kommentarer
Postat av: Alva♥

så otroligt fina ! :)

2011-10-10 @ 15:59:07
URL: http://alvaaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback