20 oktober - Cookie dressyr

Idag hade jag inte alls samma känsla som förra veckan. Jag kom aldrig till ridningen där hon enkelt är mellan hand och skänkel utan det blev antingen eller. Vissa stunder kändes det okej, men hon var stel idag och inte alls medgörlig i vänstervarvet utan stramade emot rätt rejält. Tråkigt att det blir så när förra veckan kändes så bra!
Vi jobbade med skänkelvikning på hörnlinjen, ut på spåret och sedan övergå i en öppna andra delen av långsidan. Högervarvet helt okej! Vänstervarvet har jag förträngt.

Känner vad negativ jag är när det går dåligt på lektionerna. Men det känns verkligen pissdåligt efteråt!

Kommentarer
Postat av: vicky

Du ska ju inte tänkta negativt!

Det sa ju den här killen på självförtroendekursen!:o

2011-10-21 @ 23:02:55
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback