Svårt att få bort hår från schabrak? Här är lösningen!

Är otroligt duktig för stunden och har en massa tvätt på sträcket, en tvättmaskin igång och en tvättmaskin som ska igång senare. Dock så har päronen skällt på mig några ggr på grund av för mycket hästhår i maskinen/filtret eller vad dom nu sa (jag lyssnade inte så noga...). Tydligen så fungerade inte maskinen lika bra efter det + att det blev en hel del rengöring. Dock så löste vi problemet för några år sedan då vi var på Noliamässan i Umeå. Där gick vi runt bland en massa stånd och jag såg en bild på en häst och fastnade där. Dom visade en gummiborste som lätt skulle ta bort hår från täcken, schabrak, kläder etc. Då såg det väldigt enkelt och lätt ut när dom bara la på hår lite enkelt. Själv var jag lite tveksam då håren gnids in lite mer IRL så att säga.

Men vet ni vad? Det fungerar hur bra som helst! Ni kan själv gå in och köpa er en gummiskrapa på G&B Ridsport. Det är inte samma modell som min men fungerar nog minst lika bra! :)
Supe Brush från G&B Ridsport.
Företaget är även bildkällan!

Kommentarer
Postat av: vicky

Men najs asså! Sån måste man ha jao!

2011-11-13 @ 20:45:09
URL: http://vwestin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vilken smart pryl!;D

2011-11-14 @ 21:14:32
URL: http://www.teamshowjump.blogspot.com
Postat av: Maria H

Jag brukar ta dammsugaren, skitbra!

2011-11-15 @ 12:27:45
URL: http://legendier.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback