Ryttargalan är över för detta år

Mycket jobb har det varit men jag lovar; det var värt allt slit! Att få ha en kväll att bara umgås med underbara människor, äta god mat, få visa sin uppskattning till de medlemmar som presterat extra under året och få se alla leenden; det är allt detta och mycket mer som gjorde det värt det.

Pristagarna Ryttargalan 2011
Årets nykomling - Alva Wahlbeck
Årets slitvarg - Erika Lundqvist
Årets ÖORare - Pernilla Larsson
Årets tabbe - Pernilla Larsson
Årets prestation - Susanne Fälldin
Morgondagens stjärna - Annie Jacobsson
Årets ponnyekipage - Hanna Olofsson
Årets hästekipage - Anna Jadelius
Juryns hederspris - Johanna Westberg

Från vänster: Christina Fälldin (Susanne kunde ej medverka), Pernilla Larsson, Johanna Westberg, Hanna Olofsson, Erika Lundqvist, Annie Jacobsson, Anna Jadelius och Alva Wahlbeck. Foto: Maria Johansson

Jag ljuger om jag säger att jag inte blev tårögd när jag gick upp för att ta emot priset som årets ÖORare. Att det finns så många människor där ute som tycker att jag är bra, jag gör något bra för klubben och tycker att jag gör det bäst av oss tre som var nominerade; det värmer så otroligt i hjärtat. Det var knappt så att man kunde tacka er som var där, var inte lätt att hålla sig från glädjetårarna. Utan alla er som stöttar, peppar, säger hej, skrattar och bara finns där för mig skulle jag aldrig slita så för vår klubb. För det är ni som är min motivation till att fortsätta!

Årets tabbe där emot.. Hahahah, tror att det var kvällens höjdpunkt när det gällde skrattnivån i alla fall! Självklart är jag lite stolt även här, att kunna roa och få andra människor att skratta är något jag hoppas att jag alltid kommer att göra :) Tack alla som röstat även här, ni är grymma. Hela högen. Varenda en av er!

Kommentarer
Postat av: vicky

Finaste pernilla!

2011-11-22 @ 15:22:03
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback