Min fridstad och lyckoplats

Stallet har alltid varit platsen dit jag vänder mig när jag behöver komma bort från vardagsproblemen och bara vara. Det har varit några stall och ridskolor genom åren men till slut fastnade hjärtat hos ÖOR. Älskar att komma in genom stalldörrarna, dra in hästdoften och höra hästarna mumsa nöjt på middagen. Att mötas av glada människor som alltid säger hej och gärna stannar och pratar en stund gör så att lyckoruset går genom kroppen. Jag har alltid varit en social person, jag älskar att prata med människor än om det är om småsaker eller om större ting. Roligare blir det också om det är hästelaterat, vilket det alltid blir på ridskolan. Hästarna gör att hjärtat slår ett extra slag, speciellt buslus och Donnis. Att jag får rida två helt underbara hästar gör mig alldeles varm inombords, det är som att ta ett lyckopiller bara av att se dom! :)


Foto: Alva Öberg

Foto: Rebecka Viklund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback