Full fart i stallet!

Har tillbringat halva dagen på stallet, precis som det ska vara! :)

Har haft lektioner mellan 16.00-20.00. Vi i tävlingsgruppen hade ingen ridning då ingen instruktör fanns så vi kommer rida igen en annan dag. Då det blev lite halvpanik för att hitta en instruktör som kunde ta lektionerna för någon dag sedan bara ställde jag upp. Har jag tid, möjlighet och ork så tar jag alla chanser jag får till att hålla lektioner! Dagens grupper var stallvärdinnegruppen uppdelat i 2 grupper och 2 barngrupper. Tycker faktiskt att alla lektioner gick bra! :)

Nu blir det till att fortsätta slappa lite, jobba med ryttargalan och chilla. Ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback