Världens bästa klubb

Har precis kommit hem från styrelsemöte på klubben. Det känns så otroligt bra med den nya styrelsen! Många nya tankesätt, idéer och visioner som kommer att bli jättebra när det blir gjort. Ikväll kände jag mig lite extra stolt över att vara medlem i ÖOR, det måste helt enkelt vara bästa klubben på jorden! Och då är det inte bara nya styrelsen som gör det (den gamla var också bra, inte så jag menar) utan även alla medlemmar, personal, hästar, människor; ja allt är bra med klubben! Det är så bra stämning när man kliver in genom stalldörrarna och man möts bara av glada ansikten som ler och säger hej. Så ska det vara på en klubb, man ska känna sig välkommen och omtyckt. Om jag inte har helt fel så kommer ÖOR vara en av de största klubbarna inom 5-10 år framåt i Norrland. Och jag är j*vligt stolt över att vara en del av den utvecklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback