Sen kväll på stallet

God morgon!
För ovanlighetens skull lyckades jag sova till ca 08.30 vilket jag inte har gjort på över 2 veckor. Då har jag vaknat mellan 7-8 och sedan inte kunnat somna om. Jobb-väckarklockan sitter i fortfarande tror jag.. Igår blev det inget inlägg då jag kom hem från stallet så pass sent och var trött. Malin skulle rida Divan efter lektionernas slut så vi passade på att prata då det var alldeles för längesen vi såg (enligt mig). Så istället för att vara hem strax efter 20.00 slutade det med att klockan stod på 21.45 innan jag satte mig i bilen. Det var faktiskt supermysigt att vara kvar på stallet när en lektion var kvar, hästarna står och äter, få människor där etc. Hela stallet fylls av en helt annan stämning som jag gillar!

Idag kommer nog en hel del inlägg, bl.a. om detta;
  • Gårdagens lektion med barngruppen
  • Vad jag tycker om ridsporten som sport och tävlingsarrangemang
  • Beröm och kritik

Malin och Bosse! Foto: Jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback