Resa söderut

Snart ska jag skriva prov, väntar bara på att provet ska läggas ut. Det är redan 12min sent och jag har inte all tid i världen då familjen planerar att vara nere i Sundsvall strax efter 10.00. Känns som att den planen kommer att krasha totalt. Vi åker ner till Stockholm idag och imorgon gifter min kusin sig. Det roligaste är att jag är fotograf! Känns jätteroligt att få fota bröllop igen!

Mellan 10.30-11.00 kliver jag in på Hööks i Sundsvall hoppas jag. Det ska inköpas ett bett och tyglar till Lucifers dressyrträns. Skulle behöva köpa till Donna också men jag glömde mäta hennes bett. Smart.
Sedan ikväll vid 19.00 kliver jag troligen ut ur Horze butik nere i Upplands Väsby. HURRA!

Så det blir nog ingen uppdatering från mig förrän på söndagkväll. Knappt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback