Körtävling

Dagen har tillbringats i stallet där årets första körtävling gick av stapeln! Jag var speaker och räknare vilket jag tycker är några av de roligaste uppgifterna att ha på tävling. Väldigt fina ekipage och hästar framförallt! Dock förstod jag inte riktigt vissa delar av programmen men det var roligt att se ändå då det är något annat än dressyrtävlingar. Längtar otroligt mycket till nästa körtävlingen som kommer att hållas utomhus! Då kommer jag vara på plats med kameran och det blir min första körtävling som jag fotar! Spännande! Förra året hade jag planerat att fota men på grund av att jag blev sjuk blev det inget med det. Nej, duschen nu kanske för att känna sig lite fräschare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback