Fullt upp hela dagen

Har precis ätit middag, hann inte göra det tidigare då det har varit riktigt mycket idag. 13.30 var det utbildning med SISU för projektet som jag och Johanna har dragit igång; Hästar före alkohol. Mycket tips och nya idéer som vi kommer att ha användning av i kommande aktiviteter. Ni har väl inte missat att på lördag har vi vår andra aktivitet? Läs mer på ÖOR under nyheter eller i stallet! Ett projekt som jag verkligen tror på då deltagarna ökar för varje aktivitet som vi har!

Efter det var det bara att fara hem, byta om, packa och sedan ta bilen in till stan. Då jag inte orkar rida Donna som jag önskar att jag kunde så har jag bestämt mig för att göra något åt det hela istället för att gnälla. Så idag var det mitt första pass på Afro Power Dance på Energihuset! För att sammanfatta det hela hängde jag med bra i början men sedan gick det utför, haha! Kordinationen var inte på topp i vissa rörelser och konditionen var inte på topp någonstans. Förhoppningsvis så kommer båda de delarna att bli bättre efter några ggr och jag hoppas att kommer att märkas i min ridning också! Det var i alla fall jättekul när man kom in i det och det bästa är att vi kommer att köra samma dans ett antal ggr framöver.



Hur gör ni? Tränar ni något utanför ridningen för att kunna prestera på topp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback