Dagens planer

Idag ska jag sitta och plugga heeelaaa dagen och förhoppningsvis få bort en hel del så man kan ta det lugnt i slutet av veckan då jag har så pass mycket att göra ändå.

Veckans planer:
  • Möte med hästivalen på tisdag
  • Möte med U-sek på torsdag (17.00 alla u-sekare)
  • Filmkväll på fredag?
  • Hästar före alkohol på lördag start 17.00. Anmälan finns i stallet!
  • Tävling på söndag, dressyr för mig och Donna.
Så ja, det skulle vara skönt att få bort det mesta med skolan.


Som sagt, idag blir det en hel del plugg och sedan blir det uteritt med Lusen mitt på dagen! Underbart att solen bestämde sig för att titta fram också, hoppas bara att blåsten ger sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback