Dagen i ord

Jackan är såld och fort gick det! Känns jättebra så får se om jag lägger pengarna på en jacka storlek mindre eller något annat. Förmiddagen har spenderats på stallet där datakurs stod på schemat. Dom på kansliet ville ha hjälp med lite fix och trix och det gick bara bra. Sedan har jag packat då jag styr bilen mot Umeå ikväll och mot Emilie. Vi har lite planer att fundera kring och jag tror att det kommer att bli jättebra!

Ikväll blir det hoppträning med fälttävlanshinder med Donna. Förhoppningsvis blir det mycket lek så att både jag och hon får ha riktigt roligt och slippa den där äckliga känslan som brukar dyka upp när man minst behöver det..

Kommentarer
Postat av: boris

bajs........ jag var lite sen

2011-03-25 @ 19:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback