Borta bra men hemma bäst

Är nu hemma från helgens Stockholmsresa! Känns skönt att vara hemma, speciellt att sova i sin egna säng, haha! Vi var hemma strax efter 17.00 och fram tills nu har jag hunnit jobba sisådär 2 timmar, ätit middag och duschat. Imorgon blir det att kliva upp strax före 05.00 för att fara och jobba. Skönt att ha gjort bort 2 timmar idag så man kan sluta tidigare imorgon! :)

Självklart hann vi fara förbi Hööks i Sundsvall och Horze nere i Stockholm. På Hööks lyckades jag få med mig två tredelade bett (ett till Lusen och ett till Donna) och ett par tyglar till Lusens dressyrträns. Det blev bara en snabbvisit då vi ville komma ner till Stockholm i tid. Nere på Horze fick jag med mig en svart jacka (den som är på bilden) för halva priset och en ny tävlingsskjorta (den på bilden). Horze hade haft reakväll dagen innan så det fanns inte så jättemycket där... Typiskt...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback