Tillbaka från Island

Kom hem till Övik igårkväll vid 21.00 tiden ungefär. Trött som tusan med tusentals blandade känslor som for runt i kroppen. Island har fått mig att vakna, se världen med nya ögon och insett vad det är för liv jag lever. Nu vet jag hur jag vill leva och hur jag förtjänar att leva. Hur bra jag förtjänar att må och att lyckoruset kan fara genom kroppen under dygnets alla timmar. Hela min värld har vänts totalt upp och ner och förvirringen irrar runt i ljusets hastighet. Jag vet i alla fall var jag ska börja och den starten kommer att ske med en hel del förändringar det närmaste halvåret. Exakt vad och hur vill jag inte gå in på men jag tänker kämpa för att mitt liv ska bli så pass bra och lyckligt som jag vill.


Oj, vad djup jag blev. Men jag kände att jag var tvungen att skriva av mig. För Island är världens vackraste land och ett land som får en att se livet från en helt annan sida.


För att själv påminna mig och kunna gå tillbaka för att hitta känslan igen lägger jag upp de låtar som jag förknippar med Island och den helt otroliga resan som jag och världens bästa Emilie gjorde.




Ni kan vara lugna, självklart kommer jag att publicera bilder från resan här! :) Därav också den nya kategorin där allt kommer att vara enkelt att hitta!


Kommentarer
Postat av: vicky

Jämarns va djupt, det var nått nytt! :D

jag skriver från mobilen, coolt va? Visst är jag bra? :DD

2011-06-23 @ 02:09:53
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback