Så nu vet ni

Just nu kör jag antagligen skurmaskin på Willys. Men tänkte eftersom jag antagligen inte hinner blogga något mer innan jag åker så blir det ett tidsinställt inlägg! Imorgon eftermiddag kommer jag åka upp till Umeå där jag ska sova hos Emilie tills på måndag. Då flyger vi ner till Arlanda och därefter till Island! Ren fotoresa blir det med lite härlig semester som bonus. Ska faktiskt bli otroligt skönt att lämna allt bakom sig för en stund och bara koppla av! Jag ska försöka uppdatera er vad vi gör och är med om, allt beror på om internet finns på de hotell som vi ska bo på. Annars så ha det bra så hörs vi igen 21 juni! :)

Kommentarer
Postat av: vicky ♥

Det MÅSTE finnas internet! :o

2011-06-11 @ 23:54:47
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback