starting to falling

Har verkligen ingenting att skriva om men tänkte uppdatera er vad som händer och vad som är på gång. På vardagarna jobbar jag till 13.00-14.00, ibland kortare beroende på om jag jobbar över någon dag. På eftermiddagarna spenderar jag tiden ute i solen, framför Vänner eller faktiskt träffar mina vänner. Helt beroende på vad jag känner för och hur vädret är. Idag t.ex. jobbade jag till 11.00, åt lunch och drog sedan till Nyänget för volleybollspel och bad. Världens bästa vänner, helt klart! :)

Detta är på gång:
  • Ridskolehästarna kommer tillbaka från betet på fredag. På lördag startar igångsättning, jag har ansvar för Donna. På söndag kommer jag även att skritta Lusen.
  • På lördag är jag på fotojobb uppe hos Vindels RK.
  • U-sek drar igång nästa vecka, full fart mot Halloween och Lucia!
I sommar har jag inte ridit en enda gång. Skittråkigt men med lite sommarlov så saknar man allt så mycket mer! 8 augusti drar ridskolan igång och jag längtar! :)

Kommentarer
Postat av: vicky

Kul att hästarna kommer tillbaka!

2011-07-28 @ 02:32:34
URL: http://vwestin.blogg.se/
Postat av: vicky

btw, har inge pengar på mobilen och var i leksand.

Jag lånar min plastpappas kamera, det är nån canon eos 550d. Jag pallante gå och kolla höh!

2011-07-28 @ 02:35:26
URL: http://vwestin.blogg.se/
Postat av: lenore.

Du är länkad på min blogg för att du är grym! läser bloggen jämt!

2011-07-31 @ 12:35:54
URL: http://hestflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback