Men hallå!

God morgon världen!

Med en vild gissning gissar jag på att många precis stigit upp eller sover fortfarande. Själv har jag jobbat 5,5 timme idag, startade 07.00 imorse. Precis när man stiger upp känns det en aningen drygt men när man väl är på plats går det faktiskt lättare än man tror.
Dagens ska spenderas som en död sill, typ. Vilket betyder att jag i bästa fall orkar ta mig en dusch och orkar fixa lunch, haha. En powernap är på sin plats innan kvällens jobb och festligheter. Ikväll drar jag in till Sommarfesten som är nere i hamnen, håller tummarna för att solen kan titta fram då.

Är turen på er sida orkar jag fixa ett till Islands inlägg idag med. Om ni har tur.

Kommentarer
Postat av: vicky ♥

Men god morgon världen??? vet att du tycker om mig men du behöver ju inte vara wb mig pernilla ;)

2011-07-02 @ 14:50:09
URL: http://vwestin.blogg.se/
Postat av: ..

du borde byta namn på din blogg till världensbästablogg.se

2011-07-02 @ 15:37:30
Postat av: vicky ♥

Gör ett islands inlägg! :D

2011-07-02 @ 15:41:44
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback