Hemlängtan

Är det bara jag som tycker att juli månad är den värsta på året? I alla fall när det gäller ridskolan. Jag saknar allt så otroligt mycket; hästarna, kompisarna, eleverna, personalen, lektionerna, stämningen, gemenskapen och allt annat som hör till. Det har bara gått 3 dagar sedan sista personerna ur personalstyrkan gick på semester och sista hästarna åkte iväg på bete i Ullånger; men jag blir lite smått deprimerad och kan inte vänta till slutet av juli då alla kommer tillbaka. Att man kan bli så beroende av något och att man inte förstår hur mycket det betyder när det är "borta"? Men så är det väl med ens andra hem, och nu har jag hemlängtan så det sjunger om det!


Kommentarer
Postat av: alva

du är inte ensam ! :(

2011-07-14 @ 12:53:42
URL: http://alvaaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback