Fotodag 1 - Seljalandsfoss och Skogafoss

Sista inlägget om dag 1 kommer här! Vi hade två mindre vattenfall och en glaciär att besöka innan det var dags att hitta hotellet. Första vattenfallet som syns på de 3 första bilderna är Seljalandsfoss. Om ni tittar riktigt noga så ser ni människor bakom vattenfallet! Det gick alltså en väg bakom det och det var fritt fram att gå där. Dock stannade vi på "rätt" sida om det då vi var rädda om kamerorna.
Andra vattenfallet heter Skogafoss och syns på fjärde bilden. Det var lite Jurassic Park över det hela, awesome! Därefter skulle vi köra till en glaciär vilket vi tyckte lät skitcoolt! 30min på en hemsk grusväg där vi max kunde köra 30km/h då vi inte hade en fyrhjulsdriven bil. När vi kom fram blev vi rätt besvikna, tog några bilder och körde hela vägen tillbaka, haha!
Älskar att dom kallar det för litet vattenfall, jämför man med Emilie så tycker jag det är rätt så stort..

Kommentarer
Postat av: vicky ♥

ascoola bilder! :D

2011-07-05 @ 15:15:34
URL: http://vwestin.blogg.se/
Postat av: Anonym

redigera bort människorna och kör lite kontrast på vattenfalls bilderna så blir dom riktigt snygga :)

2011-07-05 @ 16:49:20
URL: http://bippan.blogg.se/
Postat av: Rebecka

grymt läckra bilder, någongång i mitt liv ska jag också åka till island!

2011-07-14 @ 12:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback