Årets hopptävlingar är över

Snark. Så känner jag nu. Riktigt sådär ZzZzZzZz.... Är trött i både knopp och kropp och kommer lägga mig direkt efter jag skrivit klart detta inlägg. Årets hopptävlingar på ÖOR är över för detta år och vilka tävlingar! Världens bästa flyt, världens bästa funktionärer, världens bästa banbyggare, världens bästa väder, världens värsta solbränna, världens bästa människor och ja, jag kan fortsätta i all oändlighet. Alla som har hjälpt mig och Annie i helgen att få tävlingarna att rulla på banan; ni är guld värda och så äckligt bra så jag vet inte hur jag ska uttrycka mig. Jag hoppas att ni alla vet att ni är värdefulla!
Dags att borsta tänderna och sova. Väckarklockan ringer 04.00 imorgon och ska jag överleva borde jag sova. Helst för några timmar sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback