Skitdag

Inget stall idag heller, känns en aningen tråkigt men samtidigt rätt så skönt på samma gång med tanke på vilken skitdag jag har haft rent ut sagt. Jobbet var allt annat än trevligt mot mig idag.

1. Bilj*veln vägrar starta som vanligt men efter 10 försök så ger den upp och startar.
2. Hinkh*lvetes handtag med trasorna från parkeringshuset går sönder och alla trasor flyger runt när hinken med en högljudd duns landar i golvet.
3. Då jag är så smart att jag bara lyssnar halvt när chefen ringer så glömmer jag nyckeln till de rum jag ska städa på ett vandrarhem. Bara att köra tillbaka och hämta. Braaaaaa.


Kommer sedan hem sisådär 1,5 timme senare än vad som planerat. Det betyder 1,5 timme mindre till skolan. När jag öppnar mailen hittar jag ett mail från läraren som säger att jag måste komplettera en uppgift. Precis vad jag ville läsa på en måndagseftermiddag. Dock till min stora glädje upptäckte jag att inga nya föreläsningar kommer att läggas ut i en av kurserna, det ger helt plötsligt utbildningen pluspoäng! Hurra!


Kvällen kommer att spenderas framför TV:n med något gott. Typ choklad. Eller frukt. Eller smält choklad över frukt. Har svårt att bestämma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback