Ordspya

Sitter med skolan nu och känner mig allmänt stressad. Har ingen aning om hur jag ska lösa uppgifterna och jag känner noll inspiration. 4 månader kvar, förhoppningsvis orkar jag hålla ut men det är då inte lätt! När jag sökte till utbildningen trodde jag att den skulle vara MYCKET lättare och inte ta upp lika mycket tid som den gör nu. Som tur är jobbar jag bara heltid till den 23 februari så efter det hoppas jag att jag lugnar ner mig och slutar vara så stressad. Det värsta med det hela är att jag jobbar som mest effektivt mellan 09.00-15.00 på dagarna, efter det fungerar ingenting. Kul när man jobbar till 12.00-15.00 på dagarna.

Ursäkta ordspyan men kände att jag var tvungen att skriva av mig någonstans.
Ikväll är det hoppning och jag har troligtvis Arwen precis som förra veckan. Förhoppningsvis kan jag lugna psyket då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback