Jag finns på annan blogg också



Titta vad jag upptäckte för en stund sedan! Finns med under Malins kategori "hästbloggar" vilket känns jätteroligt! Väldigt bra kritik tycker jag och ja, jag har alldeles för lite bilder. Förhoppningsvis lättar denna upp en aningen i den annars svartvita bloggen, haha! 6/10, tror att allt beror på bilderna om jag känner Malin rätt. Detta måste det bli ändring på, kan inte vara så kul för er eller för mig heller att bara se text, text och åter text genomsyra hela bloggen. Buu!

Här är lite förslag på Malin vad hon vill läsa mer av:
Kanske vore kul om du skapade en kategori där du visade upp redigeringtricks? Din bästa utrusning?
Hur du vill att din tävlingstrustning ska se ut för 2011?
Lägg ut gamla pinsamma filmer? Hehe


  1. Jag gissar att du menar redigeringstricks via photoshop? Då jag vill hålla mig till temat hästar i denna blogg så blir det nog inget av det. Dock kommer nog en blogg upp om fotograferingen senare när jag får tid (typ aldrig).
  2. Utrusning? Det är studenten! Dock inga bilder på datorn.........
  3. Behöver jag säga mer än rödsvart? Det ska jag nog kunna lösa.
  4. Hade faktiskt den tanken idag, mohahahahaha!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha bästa utrustning! Alltså dina bästa köp, det du är mest nöjd med o.s.v. :D

2011-02-16 @ 15:42:47
URL: http://mightybouncer.blogg.se/
Postat av: nurse deep

Kan du berätta hur man fotar bra bilder på hästar då? : ) När jag fotar ser det så jäkla tråkigt ut, inte sådär vackert och "konstnärligt" som dina bilder : )

2011-02-17 @ 17:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback