Drömhästen

Hästen på filmklippet nedanför är drömhästen för mig. Han har alla kvalitéer och egenskaper som jag söker hos min framtida häst.

  1. Skäck
  2. Har Sambesi i stamtavlan (ue)
  3. Har förutsättningarna för sig att bli en utmärkt allround häst
  4. Kommer bli perfekt storlek för mig, 1.65m.
  5. Ett steg som man bara kan drömma om.
  6. Jag föll för honom direkt.
Det som säger emot att han är en unghäst. Jag har inga som helst kunskaper eller erfarenheter vad gäller unghästar och just nu tvekar jag på om jag skulle klara av en busig tonåring i sina bästa (värsta?) år. Och nej, jag går inte i köpartankar. Haha, tänk om man hade dom pengarna..


Vad har ni för drömhäst? Har ni redan hittat denne/denna eller letar ni?


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har min ;)

2011-02-22 @ 23:22:25
URL: http://mightybouncer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback